Tuesday 4 June 2013

Zuidasrun Amsterdam, zondag 2 juni 2013 !!!



"Een loopwedstrijd in juni is gewoon andere koek. Te warm, weinig zuurstof in de lucht, hoge hartslag, continu drinken, geen tempo in de benen"




Amsterdam 4 juni 2013,


Afgelopen zondag was het weer knallen !!!!


Heb meegedaan aan de Zuidasrun.  Meer dan 3000 deelnemers waren present op de twee afstanden.


Ik deed mee aan de 10 Engelse mijlrace. Dit is een loop van 16,1 km. Mijn eindtijd was 1 uur 16 minuten en 24 seconden (hartslag 182 per minuut)


Het was warm die dag, ik verloor veel vocht en kreeg bij 13 km last van kramp.Zeker een minuut stilgestaan en benen moeten strekken. Het parcours had teveel steile beklimmingen.Hier werd ik echt niet vrolijk van.



Mijn streven was rond de 1 uur en 15 minuten te lopen. Je kan ook niet alles hebben. Ik was toch teleurgesteld. Ik heb bewust mijn gewicht onder 77 kilo proberen te houden. Veel diƫten


Volgend jaar, doe ik weer mee. Ik ben gebrand op revanche !!!


Al met al , kan ik jullie zeggen dat, dit loopevenement, echt supergezellig was. De kleinschaligheid en het feest op het plein tussen alle hoge gebouwen op de Zuidas was echt prachtig !!!

Het klopte gewoon !!!!!

Startnummer 1370
NaamGiovanni Monsanto
WoonplaatsAmsterdam Zuidoost
Afstand10 Engelse Mijl
CategorieMan
Totaal plaats210 / 1010
Categorie plaats200 / 808
Snelheid12,638 km/uur
Bruto tijd1:16:27
Netto tijd1:16:24
Uw relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de 10 Engelse Mijl:
ShareDeel je uitslag

No comments: